onsdag 19 oktober 2011

fick dålig kritik av mig själv i det andra inlägget...

CHHHHA CHAA, Jasmin boiuiiiiy här :)

Idag har jag praoat med nicole :) har varit där i   3 dagar nuuue (Y) vet typ vad allt står awsume. OCh det finns så sööta små tanter som kommer och frågar vad sakerna står typ 24/7 åååh vad gulligt :)
faaaaast så finns dety ju dom dära sjukt tråkiga och sura tanterna oxå.. ):
blir bara besviken på dom.., nuuuuu ska vi inte hänga upp oss på detta (a)

Imorgon blir det pizza med nicole, och på fredag en triåå till GOTLAND. hälsa på släkten tror jag ;)
så sjukt länge sedan.
och snart så kommer mina små älskade pollisar hem.. om dom inte redan är sålda.. som jag dock vill ): hemsk jag är.
men men . vill ha en lite större häst..



HÄR KOMMER CP BILDER, JUST SO YOU KNOW


aa, vart lite trött....
jenny gummsan and jaaaaaag






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar