torsdag 6 oktober 2011

TjoO

 njut av bilden :*

jenny Sundblad.. tyvärr 15 år och inte singel.

 söööööööötisar dääär ----->
 jag och jenny

  bjuder på den..
Tjenare tjenare.
Dagen spenderades med god mat och den allra bästa Nicole. Vill bara varna er för hennes humor = sämst. HAHAH
lägger snart ut en video på en av hennes dampigheter.
Men idag har vi haft matte diagnos.. HAHAHA säger jag bara, OMFG. det gick inte bra.
Sen följde jag med nicole hem efter skolan. Lägger nog upp en video på ett träd som hade fällts net över vägen. Den är inte lång med aa, DET FÅR FAN DUGA.
Sen var jag med henne när hon red. OCH FAN VAD JAG SAKNAR MINA POLLAR.
~KärLek TilL dOm~
ÅÅÅÅH, vill ha en häst nununuunnnnunu. JÄVLA NUNNNNNA.
nu ska jag fortsätta skriva på mitt underbara brav och kolla sex and the city. bra underhållning.

Lägger oxå upp någon bild när jag ändå håller på.


PEACE

//jasmin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar