lördag 15 oktober 2011

You will...


hello my litle friend :)
nuuuu har jag precis ställt potatisen på kokning (ingen hemma fru)
Idag har jag inte gjort någonting förrutom att vara ute hos kaninerna en minut eller två :)
seeeeeen har jag bara chillat heeeela dagen..
igår fick jag hem min Tv efter lagningen WIIIIIIIIIE.. Fast har dock inte orkat kolla på tv.. Mohahha.
TAGGA PRAO PÅ MÅNDAG!
sen en vecka skola sen LOV.. och då kommer mina älskade hästar hem WIEE :)))
kärlek till dom  


Nuuu blirre lite röjj på rummet sen kanske en tripp till kalmar? 

veeeeeeem vet?  HAHA, iaf CIndy fick väääääärsta dampet och kröp under

 huset. låg där i ungefär 1 timme sen kom hon ut med en sten? förvånad? NÄÄÄÄÄÄÄÄE.

Iaaaaaaaaf, nu kom inga inte ihåg vad det var jag skulle skriva men aa det blir nog bra ;)))

heeeeeeejj så länge 
♥!


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar